Šachmatų partijos vidurys - mitelšpilis
 

PARTIJOS VIDURYS

Po debiuto prasideda vidurinė šachmatų partijos dalis – mitelšpilis (vok. Mittelspiel – žaidimo vidurys). Sunku tiksliai nubrėžti ribą tarp debiuto ir partijos vidurio, tačiau galima laikyti, kad mitelšpilis prasideda, kai visos figūros būna išvestos iš pradinių pozicijų ir padaryta rokiruotė. Paprastai tai trunka 12 – 15 ėjimų. Mitelšpilis baigiasi, kai partija pereina į partijos pabaigą – endšpilį.
Šachmatų partijos viduriui būdinga tai, kad žaidime dalyvauja daug figūrų ir pėstininkų, karalius neaktyvus. Galimų ėjimų labai daug, visų variantų apskaičiuoti neįmanoma, todėl ir teorija išvystyta daug mažiau, negu debiuto ar endšpilio.
Partijos viduryje svarbiausia: karaliaus saugumas, figūrų ir pėstininkų kiekis, figūrų mobilumas.

Apie partijos vidurį Wikipedijoje lietuvių kalba.
Apie partijos vidurį Wikipedijoje anglų kalba.


Peržiūrai reikalinga „Java“ programinė įranga http://www.java.com.
Jei peržiūra blokuojama, reikia nustatyti programos „Java“ vidutinį saugumo lygį (Control Panel -> Java -> Security -> Security Level - Medium). „Java“ 8 versijoje reikia įrašyti svetainės http://a64.puslapiai.lt/ adresą (Control Panel -> Java -> Security -> Exception Site List).


Taktikos pamokos




TURINYS

ISTORIJA

ČEMPIONAI
Žaidimas šachmatais su kompiuteriu

UŽDAVINIAI

PARTIJOS
Debiutas, Mitelšpilis, Endšpilis

SVEČIŲ KNYGA

NUORODOS

ĮDOMU

LINKSMAI
   Jūsų apsilankymai: